HTML

_ Mit tehetek érted? ______

2010.04.18. 16:01 | szirma | komment

Mit tehetek érted?
Én nem születtem varázslónak,
csodát tenni nem tudok, és
azt hiszem már észre vetted, a
jó tündér nem én vagyok.!

De ha eltünne az arcodról ez a sötét
szomorúság, úgy érzem, vannak még csodák.!

Mit tehetek érted?,hogy elüzzem a bánatod,
hogy lelked mélyén, megtörjem a
gonosz varázslatot.!

Mit tehetnék érted?, hogy a
szívedben öröm legyen,
mit tehetnék? árúld el nekem!.

Nincsen varázspálcám, mellyel
bármit eltüntethetek, és annyi minden van jelen,
mit meg szüntetni nem lehet!.

De ha eltünne arcodról ez a sötét szomorúság,
Úgy érzem vannak még csodák!.

Mit tehetnék érted?, hogy elüzzem a bánatod,
hogy lelked mélyén megtörjem a gonosz varázslatot!.

Mit tehetnék érted?,hogy szívedben örömlegyen!..
Mit tehetnék? árúld el nekem?

Nincsen hétmérföldes csizmám,
Nincsen varázs köpenyem, hogy
holnap is még veled leszek sajnos, nem ígérhetem!.

De ha eltünne az arcodról ez a sötét szomorúság,
úgy érzem vannak még csodák!.

Mit tehetnék érted?,hogy el üzzem a bánatot,
hogy lelked mélyén meg törjem a
gonosz varázslatot!.

Mit tehetnék érted?, hogy a szívedben öröm-öröm legyen....

MIT TEHETNÉK-- ÁRÚLD EL NEKEM !! ??
HÁT MIT TEHETNÉK ??
ÁRÚLD EL NEKEM !??
(Irma)

süti beállítások módosítása